מידע
התחייבות :
אנחנו מתחייבים לספק ללקוחותינו רק מוצרים תקינים וחדשים.
מועד אספקה :
עד 7 ימי עבודה.
דמי משלוח :
משלוח חינם – רק למזמינים דגמים מקולקציה חדשה באמצעות דואר רגיל רשום.
דואר רגיל רשום – 25 ש"ח לזוג.
דואר שליחים – 50 ש"ח.
ניתן לעקוב אחרי המשלוח באתר של דואר ישראל: http://www.israelpost.co.il
ביטול עסקה-החזרות-החלפות.
h3b>ביטול הזמנה :h3b/>
ניתן לבטל את העסקה שביצעתם באתר בתוך 24 שעה מרגע ההזמנה, בשעות הפעילות של שירות טלפוני בלבד- ימים א'-ה' בין השעות 9:00-18:00 וביום ו' בין השעות 08:30-13:00, בטלפון 053-7127277.
החלפת מוצרים :
ניתן להחליף כל מוצר שרכשתם באתר בתוך 14 יום מהיום קבלתם.
מוצר תחליפי מחויב בדמי משלוח.
ביטול עסקה – החזר מוצר :
ניתן להחזיר כל מוצר שרכשתם באתר בתוך 14 יום מהיום קבלתם. בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן-התשמ"א 1981 חברה רשאית לגבות מלקוח דמי ביטול עסקה בשיעור עד 5% מסכום העסקה או 100 ש"ח לפי הנמוך מביניהם. לא ניתן לזכות את הלקוח אם מוצר הוחזר אחרי שימוש.
החזר מוצרים פגומים :
אם במהלך תקופת האחריות יתגלה פגם ייצור , הינכם זכאיים להחזיר או להחליף את המוצר.
תנאי החלפה או החזרה:
על הלקוח ליצור קשר עימינו באמצעות הטלפון שמופיע למטה ולעדכן על רצונו להחליף או להחזיר את המוצר . המוצר צריך להיות מוחזר באריזתו המקורית , שלא נעשה בו כל שימוש , ללא פגיעה או נזק, בצירוף חשבונית מקורית
דרישה להחזרת נעליים שהיו בשימוש במהלך התקופת האחריות :
- נעליים חייבות להיות נקיות ויבשות; - נעליים שלא עברו שום תיקון לפני שנשלחו אלינו לבדיקה.
להחזרת המוצרים יש לכתוב מכתב ובו לציין את סיבת ההחזרה ,שם מלא,טלפון ,חתימה. המכתב ישלח יחד עם המוצר לנציג שלנו לכתוכת: מרקמן גריגורי בן האצ"ל 5 ,דירה 38 , אשדוד 7722401
לא ניתן להחזיר נעליים : עם פגמים שנוצרו כתוצאה משימוש לא נכון במוצר לדוגמא:
* פציעות מכאניות (כוויות, חתכים, שפשוף, וכו ')
* עיוות הנגרם כתוצאה מהליכה לא נכונה (גרירת רגליים), הכנסת מדרס לא מתאים
* ייבוש לא נכון
* פגיעה כתוצאה מחשיפה לכימיקלים ופגמים אחרים שנגרמו באשמתו של הקונה. תקופת אחריות : תקופת האחריות לנעליים - 90 יום. אין אחריות על חלקים קטנים כגון: רפידות, שרוכים, רוכסן , אבזרים. אין אנו אחראים לפגמים שנוצרו כתוצאה מאי ציות לכללי טיפול ותפעול של נעליים.