מידע

התחייבות :

אנחנו מתחייבים לספק ללקוחותינו רק מוצרים תקינים וחדשים.

מועד אספקה :

עד 7 ימי עבודה.

דמי משלוח :

משלוח חינם – רק למזמינים דגמים מקולקציה חדשה באמצעות דואר רגיל רשום.
דואר רגיל רשום – 25 ש"ח לזוג.
דואר שליחים – 50 ש"ח.
ניתן לעקוב אחרי המשלוח באתר של דואר ישראל: http://www.israelpost.co.il
ביטול עסקה-החזרות-החלפות.

h3b>ביטול הזמנה :h3b/>

ניתן לבטל את העסקה שביצעתם באתר בתוך 24 שעה מרגע ההזמנה, בשעות הפעילות של שירות טלפוני בלבד- ימים א'-ה' בין השעות 9:00-18:00 וביום ו' בין השעות 08:30-13:00, בטלפון 053-7127277.

החלפת מוצרים :

ניתן להחליף כל מוצר שרכשתם באתר בתוך 14 יום מהיום קבלתם.
מוצר תחליפי מחויב בדמי משלוח.

ביטול עסקה – החזר מוצר :

ניתן להחזיר כל מוצר שרכשתם באתר בתוך 14 יום מהיום קבלתם. בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן-התשמ"א 1981 חברה רשאית לגבות מלקוח דמי ביטול עסקה בשיעור עד 5% מסכום העסקה או 100 ש"ח לפי הנמוך מביניהם. לא ניתן לזכות את הלקוח אם מוצר הוחזר אחרי שימוש.

החזר מוצרים פגומים :

אם במהלך תקופת האחריות יתגלה פגם ייצור , הינכם זכאיים להחזיר או להחליף את המוצר.

תנאי החלפה או החזרה:

על הלקוח ליצור קשר עימינו באמצעות הטלפון שמופיע למטה ולעדכן על רצונו להחליף או להחזיר את המוצר . המוצר צריך להיות מוחזר באריזתו המקורית , שלא נעשה בו כל שימוש , ללא פגיעה או נזק, בצירוף חשבונית מקורית

דרישה להחזרת נעליים שהיו בשימוש במהלך התקופת האחריות :

- נעליים חייבות להיות נקיות ויבשות; - נעליים שלא עברו שום תיקון לפני שנשלחו אלינו לבדיקה.
להחזרת המוצרים יש לכתוב מכתב ובו לציין את סיבת ההחזרה ,שם מלא,טלפון ,חתימה. המכתב ישלח יחד עם המוצר לנציג שלנו

לא ניתן להחזיר נעליים : עם פגמים שנוצרו כתוצאה משימוש לא נכון במוצר לדוגמא:

* פציעות מכאניות (כוויות, חתכים, שפשוף, וכו ')
* עיוות הנגרם כתוצאה מהליכה לא נכונה (גרירת רגליים), הכנסת מדרס לא מתאים
* ייבוש לא נכון
* פגיעה כתוצאה מחשיפה לכימיקלים ופגמים אחרים שנגרמו באשמתו של הקונה. תקופת אחריות : תקופת האחריות לנעליים - 90 יום. אין אחריות על חלקים קטנים כגון: רפידות, שרוכים, רוכסן , אבזרים. אין אנו אחראים לפגמים שנוצרו כתוצאה מאי ציות לכללי טיפול ותפעול של נעליים.